.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزیع رایگان کلاه ایمنی بین راکبین موتورسیکلت در مازندران
۶۰۰ عدد کلاه ایمنی رایگان بین راکبین موتورسیکلت در مازندران توزیع شد.
توزیع رایگان کلاه ایمنی بین راکبین موتورسیکلت در مازندران

ناهید شهرامی نیا رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۶۰۰ عدد کلاه ایمنی رایگان در شهر‌های استان بمناسبت گرامی داشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با هدف ارتقای ایمنی تردد و فرهنگ عبور و مرور راکبان موتور‌سوار توزیع شد.

 

او افزود: از ابتدای امسال و با آغاز فصل کشاورزی و افزایش تردد موتورسواران در محور‌های روستایی و به منظور تداوم فرهنگ‌سازی برای کاهش تصادفات این دسته از کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ای، اجرای طرح‌های ارتقای ایمنی موتورسواران این شهرستان در سرلوحه کار این اداره قرار گرفته است.

 

شهرامی نیا گفت: به این منظور ضمن ارائه آموزش‌های لازم درخصوص تاثیر مثبت استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتورسیکلت، نسبت به ارائه هشدار‌های لازم درخصوص تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی در خلاف جهت حرکت خودرو‌ها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی اقدام می‌شود.

 

او با اشاره به این مطلب که استفاده از موتورسیکلت به خاطر شرایط و فعالیت‌های کشاورزی و سهولت در رفت و آمد‌ها زیاد می‌باشد بر ضرورت رعایت ضوابط و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط راکبان و بویژه استفاده از کلاه ایمنی برای سلامت و حفظ جان شان تاکید کرد./ باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.